Trade & Marketing Assistant
Jsi energická/ý, organizovaná/ý a máš vášeň pro marketing a obchod? Rád/a bys byl/a součástí dynamického týmu, kde budeš mít možnost rozvíjet B2B vztahy, koordinovat influencer marketing, eventy a podílet se na strategickém růstu firmy? Pokud hledáš příležitost, kde můžeš naplno využít svou kreativitu, organizační schopnosti a nadšení pro zákaznickou podporu, čti dál – tato role je právě pro tebe.
Koho hledáme?
Hledáme Trade & Marketing Assistant, který bude klíčovým členem týmu a podporou pro Key Account Managera. Bude koordinovat B2B vztahy, influencer marketing, eventy, PR aktivity a aktivně vyhledávat nové obchodní příležitosti. Součástí role je také podpora zákaznického servisu a podíl na rozvoji obchodních a marketingových strategií.
Jak si tě představujeme?
Jako Trade & Marketing Assistant budeš klíčovým podporujícím členem týmu, který pomáhá převážně Key Account Managerovi s plánováním a realizací obchodních a marketingových aktivit. Tvým úkolem bude nejen koordinovat různé projekty jako jsou B2B vztahy, influencer marketing, eventy a PR aktivity, ale také aktivně vyhledávat a domlouvat trade příležitosti na trhu, které pomohou rozvíjet naše obchodní a marketingové strategie. Budeš taky poskytovat podporu v oblasti zákaznické podpory.
Dále jsou pro nás důležité:
- zkušenost na podobné pozici v oblasti marketingu, obchodu nebo zákaznické podpory (minimálně 1 až 2 roky),
- schopnost vyhledávat nové obchodní příležitosti a rozvíjet obchodní vztahy,
- silné organizační a komunikační dovednosti,
- zkušenost s e-commerce prostředím, ideálně v kosmetickém nebo podobném segmentu výhodou,
- základní znalosti v oblasti influencer marketingu, PR a organizace eventů výhodou.
Co u nás budeš dělat?
- Podporovat Key Account Managera: Pomoc při plánování, koordinaci a realizaci klíčových obchodních aktivit jako je správa vztahů s B2B partnery a zákazníky.
- Vyhledávat obchodní příležitosti (Trade): Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí, analýza trhu a konkurence, identifikace potenciálních partnerů pro spolupráci, rozvoj a domlouvání nových obchodních vztahů.
- Koordinovat influencer marketing: Pomoc při organizování a monitorování kampaní s influencery, příprava podkladů a zajištění hladkého průběhu spolupráce.
- Organizovat eventy: Pomoc kolegům při plánování a realizaci obchodních a marketingových eventů, koordinace logistických detailů a zajištění plynulého průběhu.
- Podporovat PR aktivity: Asistence při přípravě PR materiálů (tiskové zprávy, články, atd.), komunikace s médii a podílení se na organizaci PR akcí a aktivit.
- Starat se o zákaznickou podporu (Customer Care): Zajištění kvalitní komunikace se zákazníky, řešení jejich dotazů, problémů a požadavků.
- Příprava podkladů a reportů: Pomoc při vytváření reportů, analýz a marketingových materiálů pro interní i externí účely, podpora obchodních a marketingových rozhodnutí.
Co ti práce u nás přinese?
Protože chceme, ať se u nás mají zaměstnanci dobře, kromě finančního ohodnocení nabízíme i:
- 25 dní dovolené a narozeninový den volna navíc,
- 2 sick days,
- MultiSport kartu,
- stravenky,
- nezapomenutelné firemní akce a teambuildingy,
- možnost vzdělávání v oboru,
- výkonnostní bonusy,
- LOBEY produkty zdarma pro svou potřebu,
- kávu, ovoce a občerstvení v kancelářích,
- Home Office 1× týdně,
- místo v moderním kancelářském prostoru – v brněnském Spielberk Office Centru.
Jak se přihlásit?
S každým dalším řádkem ti bylo jasné, že chceš psát právě pro nás? Tak pošli na natalia.kozusekova@lobey.cz své CV, připoj pár vět o sobě a o tom, proč si myslíš, že hledáme právě tebe. Pak si dáme kafe u nás v kanceláři ve Spielberk Office Centru.
Chceš o nás vědět víc? Na Facebooku nebo Instagramu zadej do vyhledávacího pole LOBEY, @LobeyLabs nebo jdi přímo na www.Lobey.cz.