🎄 Objednávky s garancí doručení do Vánoc přijímáme do 16. 12.! 🎁 Nezmeškejte, ať jsou Vaše dárky včas pod stromečkem! ✨

Customer support & Administration

Potřebujeme někoho, kdo si vezme na starost péči o naše zákazníky a bude se starat o hladký chod našich kanceláří. Pokud se tedy umíš vžít do role zákazníka a baví tě administrativní činnosti, přidej se k nám do týmu.

Koho hledáme?

Hledáme někoho, kdo je pozitivní, prozákaznický a nebojí se administrativních výzev. Pokud máš skvělé komunikační schopnosti, baví tě práce s lidmi a chceš se podílet na plynulém chodu firmy, potřebujeme tě. Rádi bychom našli někoho, kdo je pečlivý, zodpovědný a má proaktivní přístup k práci.

Jak si tě představujeme?

Na tvých bedrech bude ležet spousta zodpovědnosti. Proto od tebe očekáváme preciznost, výbornou schopnost komunikovat s lidmi a chuť vše organizovat a koordinovat. Také požadujeme minimálně středoškolské vzdělání ekonomického zaměření, alespoň 1 rok na obdobné pozici a abys byl/a aktivní řidička (řidičský průkaz sk. B).

Neobejdeš se bez:

  • SŠ vzdělání,
  • velmi dobrých komunikačních dovedností,
  • prozákaznického přístupu,
  • zodpovědnosti a pečlivosti,
  • pozitivního přístupu a empatie,
  • znalosti MS Office,
  • angličtiny alespoň na základní úrovni.

Co u nás budete dělat?

Budeš klíčovým členem týmu, který se stará o komunikaci se zákazníky. Budeš s nimi řešit dotazy a požadavky napříč různými kanály. Taky budeš zajišťovat plynulý chod kanceláře a spravovat objednávky a reklamace. Tvůj přístup bude zásadní pro spokojenost zákazníků a efektivitu celé společnosti.

Tvými úkoly bude:

  • Vést a spravovat zákaznické reklamace,
  • řídit a spravovat objednávky na e-shopu,
  • podporovat CEO a COO jako exekutivní asistentka,
  • zajišťovat hladký chod kanceláře,
  • vytvářet a evidovat nákupní objednávky,
  • evidovat účetní doklady,
  • podílet se na dalších činnostech souvisejících s chodem firmy.

Co ti práce u nás přinese?

Protože chceme, ať se u nás mají zaměstnanci dobře, kromě finančního ohodnocení nabízíme taky:

  • 25 dní dovolené a narozeninový den volna navíc,
  • 2 sick days,
  • MultiSport kartu,
  • stravenky,
  • nezapomenutelné firemní akce a teambuildingy,
  • možnost vzdělávání v oboru,
  • výkonnostní bonusy,
  • LOBEY produkty zdarma pro svou potřebu,
  • kávu, ovoce a občerstvení v kancelářích,
  • Home Office 1× týdně,
  • místo v moderním kancelářském prostoru – v brněnském Spielberk Office Centru.

Jak se přihlásit?

S každým dalším řádkem Ti bylo jasné, že hledáme právě tebe? Tak pošli na natalia.kozusekova@lobey.cz své CV nebo odkaz na LinkedIn profil a připoj pár vět o sobě. Zbytek si řekneme osobně u nás v kanceláři ve Spielberk Office Centru.

Chceš o nás vědět víc? Na Facebooku nebo Instagramu zadej do vyhledávacího pole LOBEY, @LobeyLabs nebo jdi přímo na www.lobey.cz.

 

 

Zpět do obchodu