Customer support & Administration
Potřebujeme někoho, kdo si vezme na starost péči o naše zákazníky a bude se starat o hladký chod našich kanceláří. Pokud se tedy umíš vžít do role zákazníka a baví tě administrativní činnosti, přidej se k nám do týmu.
Koho hledáme?
Hledáme někoho, kdo je pozitivní, prozákaznický a nebojí se administrativních výzev. Pokud máš skvělé komunikační schopnosti, baví tě práce s lidmi a chceš se podílet na plynulém chodu firmy, potřebujeme tě. Rádi bychom našli někoho, kdo je pečlivý, zodpovědný a má proaktivní přístup k práci.
Jak si tě představujeme?
Na tvých bedrech bude ležet spousta zodpovědnosti. Proto od tebe očekáváme preciznost, výbornou schopnost komunikovat s lidmi a chuť vše organizovat a koordinovat. Také požadujeme minimálně středoškolské vzdělání ekonomického zaměření, alespoň 1 rok na obdobné pozici a abys byl/a aktivní řidička (řidičský průkaz sk. B).
Neobejdeš se bez:
- SŠ vzdělání,
- velmi dobrých komunikačních dovedností,
- prozákaznického přístupu,
- zodpovědnosti a pečlivosti,
- pozitivního přístupu a empatie,
- znalosti MS Office,
- angličtiny alespoň na základní úrovni.
Co u nás budete dělat?
Budeš klíčovým členem týmu, který se stará o komunikaci se zákazníky. Budeš s nimi řešit dotazy a požadavky napříč různými kanály. Taky budeš zajišťovat plynulý chod kanceláře a spravovat objednávky a reklamace. Tvůj přístup bude zásadní pro spokojenost zákazníků a efektivitu celé společnosti.
Tvými úkoly bude:
- Vést a spravovat zákaznické reklamace,
- řídit a spravovat objednávky na e-shopu,
- podporovat CEO a COO jako exekutivní asistentka,
- zajišťovat hladký chod kanceláře,
- vytvářet a evidovat nákupní objednávky,
- evidovat účetní doklady,
- podílet se na dalších činnostech souvisejících s chodem firmy.
Co ti práce u nás přinese?
Protože chceme, ať se u nás mají zaměstnanci dobře, kromě finančního ohodnocení nabízíme taky:
- 25 dní dovolené a narozeninový den volna navíc,
- 2 sick days,
- MultiSport kartu,
- stravenky,
- nezapomenutelné firemní akce a teambuildingy,
- možnost vzdělávání v oboru,
- výkonnostní bonusy,
- LOBEY produkty zdarma pro svou potřebu,
- kávu, ovoce a občerstvení v kancelářích,
- Home Office 1× týdně,
- místo v moderním kancelářském prostoru – v brněnském Spielberk Office Centru.
Jak se přihlásit?
S každým dalším řádkem Ti bylo jasné, že hledáme právě tebe? Tak pošli na natalia.kozusekova@lobey.cz své CV nebo odkaz na LinkedIn profil a připoj pár vět o sobě. Zbytek si řekneme osobně u nás v kanceláři ve Spielberk Office Centru.
Chceš o nás vědět víc? Na Facebooku nebo Instagramu zadej do vyhledávacího pole LOBEY, @LobeyLabs nebo jdi přímo na www.lobey.cz.