CRM & Emailing
Umíš tvořit e-mailingové kampaně, které nezůstávají zapadené v hlubinách schránek? Jsi kreativní, ale dokážeš se rozhodovat a tvořit strategie podle dat? Pak tu pro tebe máme výzvu – dostat naši komunikaci se zákazníky na novou úroveň. Připoj se k našemu LOBEY týmu a pojď s námi tvořit personalizovanou a efektivní komunikaci, která zanechá stopu.
Koho hledáme?
Šikovného specialistu na e-mailingový marketing a správu CRM, který dává přednost spolupráci na IČO. Někoho, kdo umí propojit analytiku s kreativitou, je samostatný, má cit pro zákazníky i text a má zkušenosti s vytvářením efektivních personalizovaných kampaní.
Jak si tě představujeme?
Jsi zkušený copywriter, který umí vytvářet texty na míru různým zákaznickým segmentům, a máš alespoň 2 roky praxe. Zvládáš pracovat samostatně, umíš si dobře zorganizovat úkoly a nezalekneš se práce s daty. Jsi analytický i kreativní zároveň a dokážeš díky tomu navrhnout a optimalizovat e-mailingové kampaně. Samozřejmostí je to, že bezchybně ovládáš češtinu.
Dále oceníme:
- Minimálně 2 roky zkušeností se správou e-mailingových kampaní,
- angličtinu alespoň na úrovni B2,
- zkušenost s textací nejrůznějších copy formátů,
- zkušenost s personalizací a automatizací e-mailingových kampaní, např. prostřednictvím nástrojů pro workflow,
- silné analytické dovednosti pro sledování a optimalizaci výkonu kampaní (reportování),
- znalost segmentace zákazníků a vytváření personalizovaných kampaní,
- základní znalost SEO a principů digitálního marketingu.
Výhodami jsou:
- Zkušenosti s e-commerce platformami (např. Shoptet, Shopify),
- zkušenosti s e-mailovými automatizacemi,
- znalost českého trhu a specifik místních zákazníků.
Co u nás budeš dělat?
Budeš spravovat CRM systém, aktualizovat databázi zákazníků a vytvářet cílené e-mailové kampaně. Nastavíš automatizované workflow jako jsou uvítací e-maily nebo upozornění na opuštěný košík. Pomocí analýz a reportů budeš optimalizovat kampaně a přispívat k jejich efektivitě.
Tvými úkoly bude:
- Udržovat a aktualizovat databázi zákazníků.
- Segmentovat zákazníky podle chování, historie nákupů nebo demografických údajů.
- Monitorovat zákaznické chování a personalizovat komunikaci.
- Vytvářet e-mailové kampaně, newslettery a další propagační obsah.
- Testovat a optimalizovat kampaně (časování odeslání apod.).
- Analyzovat výkon kampaní (open rate, click-through rate, conversion rate) a navrhovat zlepšení.
- Nastavovat automatizované kampaně (uvítací e-maily, opuštěné košíky, doporučení produktů).
- Spolupracovat na kampaních podporujících loajalitu zákazníků.
- Sledovat výsledky kampaní a CRM aktivit.
- Připravovat reporty a analýzy, které pomohou optimalizovat strategie.
Co ti práce u nás přinese?
- nezapomenutelné firemní akce a teambuildingy,
- LOBEY produkty zdarma pro svou potřebu,
- kávu, ovoce a občerstvení v kancelářích,
- místo v moderním kancelářském prostoru – v brněnském Spielberk Office Centru.
Jak se přihlásit?
S každým dalším řádkem Ti bylo jasné, že hledáme právě tebe? Tak pošli na natalia.kozusekova@lobey.cz své CV nebo odkaz na LinkedIn profil a připoj pár vět o sobě. Zbytek si řekneme osobně u nás v kanceláři ve Spielberk Office Centru.
Chceš o nás vědět víc? Na Facebooku nebo Instagramu zadej do vyhledávacího pole LOBEY, @LobeyLabs nebo jdi přímo na www.lobey.cz.