🎄 Objednávky s garancí doručení do Vánoc přijímáme do 16. 12.! 🎁 Nezmeškejte, ať jsou Vaše dárky včas pod stromečkem! ✨

CRM & Emailing

Umíš tvořit e-mailingové kampaně, které nezůstávají zapadené v hlubinách schránek? Jsi kreativní, ale dokážeš se rozhodovat a tvořit strategie podle dat? Pak tu pro tebe máme výzvu – dostat naši komunikaci se zákazníky na novou úroveň. Připoj se k našemu LOBEY týmu a pojď s námi tvořit personalizovanou a efektivní komunikaci, která zanechá stopu.

Koho hledáme?

Šikovného specialistu na e-mailingový marketing a správu CRM, který dává přednost spolupráci na IČO. Někoho, kdo umí propojit analytiku s kreativitou, je samostatný, má cit pro zákazníky i text a má zkušenosti s vytvářením efektivních personalizovaných kampaní.

Jak si tě představujeme?

Jsi zkušený copywriter, který umí vytvářet texty na míru různým zákaznickým segmentům, a máš alespoň 2 roky praxe. Zvládáš pracovat samostatně, umíš si dobře zorganizovat úkoly a nezalekneš se práce s daty. Jsi analytický i kreativní zároveň a dokážeš díky tomu navrhnout a optimalizovat e-mailingové kampaně. Samozřejmostí je to, že bezchybně ovládáš češtinu.

Dále oceníme:

  • Minimálně 2 roky zkušeností se správou e-mailingových kampaní,
  • angličtinu alespoň na úrovni B2,
  • zkušenost s textací nejrůznějších copy formátů,
  • zkušenost s personalizací a automatizací e-mailingových kampaní, např. prostřednictvím nástrojů pro workflow,
  • silné analytické dovednosti pro sledování a optimalizaci výkonu kampaní (reportování),
  • znalost segmentace zákazníků a vytváření personalizovaných kampaní,
  • základní znalost SEO a principů digitálního marketingu.

Výhodami jsou:

  • Zkušenosti s e-commerce platformami (např. Shoptet, Shopify),
  • zkušenosti s e-mailovými automatizacemi,
  • znalost českého trhu a specifik místních zákazníků.

Co u nás budeš dělat?

Budeš spravovat CRM systém, aktualizovat databázi zákazníků a vytvářet cílené e-mailové kampaně. Nastavíš automatizované workflow jako jsou uvítací e-maily nebo upozornění na opuštěný košík. Pomocí analýz a reportů budeš optimalizovat kampaně a přispívat k jejich efektivitě.

Tvými úkoly bude:

  • Udržovat a aktualizovat databázi zákazníků.
  • Segmentovat zákazníky podle chování, historie nákupů nebo demografických údajů.
  • Monitorovat zákaznické chování a personalizovat komunikaci.
  • Vytvářet e-mailové kampaně, newslettery a další propagační obsah.
  • Testovat a optimalizovat kampaně (časování odeslání apod.).
  • Analyzovat výkon kampaní (open rate, click-through rate, conversion rate) a navrhovat zlepšení.
  • Nastavovat automatizované kampaně (uvítací e-maily, opuštěné košíky, doporučení produktů).
  • Spolupracovat na kampaních podporujících loajalitu zákazníků.
  • Sledovat výsledky kampaní a CRM aktivit.
  • Připravovat reporty a analýzy, které pomohou optimalizovat strategie.

Co ti práce u nás přinese?

Protože chceme, aby se u nás naši kolegové cítili dobře, nabízíme kromě finančního ohodnocení také výhody dostupné i pro externisty:

  • nezapomenutelné firemní akce a teambuildingy,
  • LOBEY produkty zdarma pro svou potřebu,
  • kávu, ovoce a občerstvení v kancelářích,
  • místo v moderním kancelářském prostoru – v brněnském Spielberk Office Centru.

Jak se přihlásit?

S každým dalším řádkem Ti bylo jasné, že hledáme právě tebe? Tak pošli na natalia.kozusekova@lobey.cz své CV nebo odkaz na LinkedIn profil a připoj pár vět o sobě. Zbytek si řekneme osobně u nás v kanceláři ve Spielberk Office Centru.

Chceš o nás vědět víc? Na Facebooku nebo Instagramu zadej do vyhledávacího pole LOBEY, @LobeyLabs nebo jdi přímo na www.lobey.cz.

 

Zpět do obchodu