🎄 Objednávky s garancí doručení do Vánoc přijímáme do 16. 12.! 🎁 Nezmeškejte, ať jsou Vaše dárky včas pod stromečkem! ✨

FAQ

FAQ: Nejčastější dotazy

Nevíte si rady? Máme pro vás odpovědi na nejčastější dotazy. Pokud nezjistíte, co potřebujete, napište nám na info@lobey.cz nebo zavolejte na +420 511 444 380

PLATBA

Nepodařilo se mi provést platbu. Jak mám postupovat?

Pokud vám nefunguje platba kartou nebo spadla platební brána, napište nám na info@lobey.cz a my vám rádi pomůžeme. Případně počkejte na automatický e-mail s informacemi o platbě.

Jak můžu stornovat objednávku?

Napište nám na info@lobey.cz a my objednávku stornujeme. 

DORUČENÍ

Čekám na doručení objednávky. Jak zjistím, kde se právě nachází?

Aktuální stav objednávky najdete ve svém zákaznickém účtu v sekci Historie objednávek. Pokud nejste na e-shopu registrovaní, napište nám na info@lobey.cz

Pokud už byla zásilka předána dopravci, můžete ji sledovat přímo v aplikaci dopravce. Číslo objednávky a odkaz na sledování vám dopravce pošle do e-mailu.  

REKLAMACE

Nevyhovuje mi zakoupený produkt, ale už jsem ho rozbalil/a a vyzkoušel/a. Můžu ho vrátit nebo vyměnit?

Ne. Zboží, které už je rozbaleno nebo dokonce použito, nelze z hygienických důvodů vrátit ani vyměnit. 

Pokud si nejste výběrem produktů jistí, objednejte si na e-shopu vzoreček a vyzkoušejte, jestli vám vyhovuje.

Jak postupovat při reklamaci?

  1. Napište na info@lobey.cz. Popište, jaký máte problém a uveďte číslo objednávky.
  2. Přiložte fotografii reklamovaného produktu. 
  3. Počkejte, než reklamaci vyřídíme a ozveme se vám zpátky. 

Jaká je lhůta pro vyřízení reklamace?    

 Pokud bude reklamace uznána, vrátíme vám peníze do 14 dní od přijetí reklamace. 

Zpět do obchodu